Dagis

Nu har inskolningen för Harry börjat- på dagis :).
Men inskolningen behövs knappt! Idag var andra dagen vi där och jag gick iväg i över en timme-han märkte inte ens att jag var borta!
Känns underbart att det gått så bra och jag är inte alls orolig längre.
han blir dock arg när han måste gå hem ;).

Om en vecka fyller lill skiten år också.. herregud! Vart tog min bebis vägen?
Rensade alla hans bebiskläder också här om dagen..gud vad jag grina. Hans små kläder i strl 50 liksom.. nej då grät jag verkligen.
Känns som att inte njutit av hans bebistid eftersom de var så mycket strul mellan mig och Tobias..
Men nu njuter jag! Till fullo- med min nya familj <3.

Nu ska jag försöka städa lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback