Ensam

Sitter här ensam .. Harry bubben är på dagis. Åh så tomt och ensamt de är tycker jag.
Min stora fina kille.. vad jag älskar min son <3.
Ska hämta honom vid 11:30 igen,då har han fått äta osv.

Saknar min Krister också! Nästa vecka kommer han, då fyller ju Harry 1 år. Läängtar <3.
Snart träffas vi älskling, älskar dig!

-

Fick reda på lite tråkiga nyheter  om min mormor nyss också.
Hon är ju gammal och vi vet att alla dör men när det väl är på väg att hända..då är man inte bered.
Min mormor har alltid varit aktiv i föreningen PRO och i kyrkan o körer och träffat vänner osv osv. Aldrig varit sjuk.. men för två månader sen eller så blev hon magsjuk, och sen dess har hon RASAT i vikt. Hon äter absolut inget och de hon får i sig kommer ut direkt igen. Hon orkar knappt gå och är så liten och skör.
Vi hoppas bara hon hinner vara med på Harrys 1 årsdag för då tror jag hon blir lycklig. Vet att det betyde  mycket för henne och hon absolut ÄLSKAR Harry ..

Jag och min mormor står inte varandra så där jätte nära. Hon har ju växt upp annorlunda och ja.. min mamma och mormor är ju inte precis nära så det har de blivit så automatiskt. Men vi har ofta varit hos henne när vi varit små och alltid fått saker, glass o barbies osv.
Hon har inte varit DUM på något sätt.. det har väl bara blivit så.
Så klart man blir ledsen.. men mer på det sättet att när hon dör är det verkligen slut och vi kommer aldrig kunna repaera våran relation.
Vet inte hur jag ska förklara det. Det känns tråkigt och ledsamt bara..

-

Nu ska jag passa på o diska lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback