Harry 1 år

Idag blev Harry 1 år.. fy vad tiden har gått fort!
Tänk att han vid den här tiden förra året precis hade kommit till denna värld och låg sött på mitt bröst och sov..så liten, så ny och så underbart! Får tårar i ögonen då jag tänker på de.
Min underbar son som nu nästan kan gå, säger MASSA ord, inte äter babymat längre och förstår så mycket.
Åh vad jag kan längta tillbaka ibland.. då allt var nytt. Men de är underbart att se honom utvecklas också.
Älskar allt med min lilla son <3.

Min fina Harry! Vad jag älskar dig.. förstår du hur mycket du gjort för mig och mitt liv? Du är mitt allt.. det finaste jag har<3
Gör allt för dig, underbara unge.











Kommentarer
Postat av: Chasmin

Hahah åh kollade på bilderna och kunde inte låta bli att le, så söt son du har :)

2011-09-01 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback