Helg

Nu är det lördag och igår var det kalas för lilleman! Han uppskattade sina presenter mycket och leker med dom- helt otroligt enligt mig då jag trodde han skulle skita i dom som alla andra leksaker! Men tji fick jag.. märks att han börjar bli stor nu :).
Vi åt tårta och Harry fick en egen tårta som han kladdade rejält med! En kladdkakebit med massa grädde! Han var så söt och hade verkligen jätte roligt med att äta/slänga omkring med kakan :D. Sen åt han lite kex och drack saft, var helt underbart att se.
Fick pengar från gammelmormor som vi köpte kläder för igår! Är så roligt nu då han har strl 86 så man kan gå på den lite "större" avdelningen. Mycket roligare kläder där.
Han fick byxor,två tröjor och två pyjamaser.
Så gårdagen var lyckad :)

-

I torsdags var vi också på sjukhuset med Harry då hans "anfall/kramper" blivit mycket värre.. han fick ett riktigt obehagligt anfall i tisdags.
Så vi träffade en neurolog som sa att vi ska utreda detta ordentligt! Känns skönt att bli lyssnad på nu också.
Så nu ska detta utredas och vi hoppas på det bästa.
Krister kom också i torsdags så vi hämtade upp honom på flygplatsen senare och det var jätte mys :).
Sen åt vi hos mina föräldrar och hade trevligt.

Idag ska vi vara barnvakt åt lillebror! Mamma och pappa ska på fyrtioårskalas så vi blir tvåbarnsförälder idag och imorgon! För imorgon ska vi och bada i boden :D Får låna mamma och pappas bil. det blir mysigt :D
Då får man som se lite hur ens framtid kommer se ut.. när Harry är 5-6 år och jag o Krister nyss fått oss en liten goding.. åh vad jag längtar! :D

-

Nu ska jag gå och göra lunch, Krister kommer snart tillbaka från affären :D
Ha en bra dag

 "Dagens mamma ;)"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback