Helg

Nu är det helg och den ska spenderas hos mina föräldra (oj vad ovanligt ;P).
Ikväll ska vi käka tacos och bara umgås! Mums, och imorgon är jag barnvakt åt älskade lillebror <3. Då ska han och jag äta massa onyttigheter! Älskar att umgås med min lillebror. Han är den bästa som finns.

-

Harry trivs jätte bra på dagis också! Är så underbart att kunna lämna honom där och veta att han har jätte kul och trivs. Sen blir han så glad också när han ser mig.. :D. Världens underbaraste känsla.
Min älskade son


Har börjat längta efter en till liten nu också.. vill såå gärna ha barn med Krister! Men tyvärr blir det ju att vänta några år eftersom jag måste ha utbildning först-blä!
Sen dessutom diskuterar vi massa grejer också.. vi är inte alls överens om vem som tex får vara med under förlossningen eller besöka efteråt.
Jag hade velat ha med mamma på Harrys förlossning, men hon var tvungen att jobba så det blev inte av. Och nu vill ju absolut inte Krister ha med henne och ja, massa såna där grejer.
kanske onödigt att diskutera nu men ändå.. kul att veta hur den andra tycker och känner.
Är sugen på en till men ska njuta av Harry tills det blir en till liten.
För Harry kommerr ALLTID vara speciell <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback