Krister

Du kom in i mitt liv när jag behövde det som mest.
Och du gjorde det ljust. Du gjorde de klart och ljust- lika klart som månen lyser på natthimlen.
Du tog mig och Harry i dina armar och du gjorde oss trygg- trygga och säkra.

Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva och mer än vad ord kan säga.
Jag älskar dig- finns det något annat sätt att säga det på?
Du är mitt allt.
Du är min stora kärlek.
Den jag ska gifta mig med, den jag köper det där stora huset med och den jag vill ha barn med.
Du är den man jag vill ha och jag släpper dig aldrig.

Jag litar på dig.
Du sviker oss aldrig- jag vet det.
Aldrig träffat någon så.. underbar och perfeket som du.
Du finns alltid där, varje sig det är min hjärna som spökar eller att något hänt i livet.
Du reser mig upp och ger mig den där tryggheten.
Du reser mig och övertygar mig att det blir bra..

Jag vet att det blir bra för jag har dig.
Jag har mannen jag vill gifta mig med och dela mitt liv med.
Tills döden skiljer oss åt.

Jag älskar dig





Kommentarer
Postat av: Krister

Du är så underbar!! <3 Att du och Harry kom in i mitt liv är det bästa som har hänt, och jag längtar efter vår framtid ihop! Jag kommer aldrig att svika er, jag vill att ni ska få ett lika bra liv som det jag kommer få tillsammans med er. Älskar dig mest av allt Amanda, du är min prinsessa, du gjorde mitt liv till en saga! Det känns tryggt att veta att du alltid kommer finnas här för mig, i vått och torrt, och jag hoppas att jag kan ge dig det stödet som du behöver genom ditt liv. Jag älskar dig <3

2011-08-09 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback