Lillebror

Nu har kvällen börjat och jag o Andreas sitter uppe på syrrans rum och han spelar xbox, och jag sitter här!
Saknar min älskling men snaart träffas vi igen! <3 Inte länge kvar nu..
Passar på att njuta av brorsan så länge jag kan!Snart växer han upp och vill inte umgås med mig längre.
Senare när våra päron dragit in till stan ska vi se på draktränaren (Andreas absoluta favoritfilm), blir spännande då jag inte sett den :)

-

Var hemma hos mormor idag också.. stackarn. Hon orkar inte ens stå upp eller gå osv.Äter ingenting heller.. är nog inte länge kvar innan hon dör. Jag hoppas bara att hon hinner vara med på Harrys 1-årsdag.
Det skulle betyda mycket!

-

Nu ska jag nog fortsätta läsa lite bloggar och sen se film :)
Ha en bra lördagskväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback