Måndag och ett helt nytt liv?

Nu har vi flyttat jag och Harry.. vi kom fram vid nio tiden och har storhandlat, packat ur släpet och ja fått in allt mitt i lägenheten!
Var så himla jobbigt att behöva lämna mamma o pappa, syrran o lillebror. Vi alla grät och ja, det gjorde så ONT! Men de är ändå konstigt hur naturligt allting känns nu, när vi kommit igång liksom. Känns som att, ja men så är här ska det vara ju. Önska min familj bodde lite närmare bara.

Har låst upp min blogg nu eftersom jag flyttat ifrån personen jag inte ville skulle läsa min blogg och har som inget att dölja längre. Så nu kan alla som vill följa vårat liv göra de :).

Harry har varit på 1-årskontroll men skriver mer om de imorgon!
Nu ska jag göra iordning lillens säng så han får sova.





Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh vad roligt att ni har fått flytta, krama Harry från mig :) //Gabriella Andersson Ryytty

2011-08-31 @ 09:21:48
URL: http://gabriellaanderssonryytty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback