Äntligen

Äntligen så har min familj kommit hit till sthlm! :)
Jätte kul och mysigt tycker jag.
Vi hade ju planer på att gå på grönan,skansen och junibacken men har inga pengar så det blir inget av de! Så jävla äckel tråkigt men sånt är livet- vill kunna köpa någon present till Harrys 1-årsdag iaf!
Är inte ens säker på att Tobias kommer betala underhållet för denna månad och då är jag verkligen illa ute!! Men då blir det försäkringskassan fort som attan så jag får pengarna för annars finns inget kvar.

Nåja, nog om dålig "nyheter" och mer om Harrys ettårssdag! Herregud, fatta att han snart är ett år!? Det är verkligen helt otroligt.. kan inte fatta det. Min lilla älskade bubbe <3.

jaja, nu ska vi snart äta middag här!
Skriver kanske sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback