Både bra och dåligt

Har haft underbara dagar här i sthlm med Krister och det börjar kännas mer och mer som mitt hem. När jag tänker på min framtid ser jag den bara här- gå i skola, börja jobba osv.
Sanningen är ju att här är en chans för mig att starta mitt nya liv och det behöver jag nog.

-

Vi har varit i malmköping och sen in till city och tittat på statshuset och bara gått omkring. Kommer komma massa bilder från dom dagarna- NU!









Randiga tröjan jag har på mig har Krister köpt åt mig! Snälla älsklingen <3.
Idag var vi och hälsade på Kristers brorsa Daniel som har tre barn, Wilmer är 10 månader så han och Harry leker så sött :) Iaf när de båda är på bra humör! Sen har vi ätit på donken och handlat.
Harry har nyss somnat och så får vi se vad kvällen har att erbjuda.

-

Har även fått reda på tråkiga nyheter om Tobias.
Pratade med hans bästa kompis som sa att de har sagt upp kontaken och att han tydligen är full hela tiden. Har ju hört av andra att han dricker hela tiden men när Marcus säger då.. då är det illa
Känns så hemskt och tråkigt att hans liv bara går ner och ner. Och  han gör ingenting för att ens försöka förbättra det. Han svarar inte ens när jag ringer för att prata om Harry-det visar ju bara hur lite han bryr sig?
Men ja.. det gör ont. Och jag tycker synd om honom på ett sätt. Han behöver ju uppenbarligen hjälp.
Men jag kan inte låtta detta tynga ner mig så jag försöker tänka på annat. Har dessutom så fullt upp med mina planer om flytt och allt.
Mycket som ska fixas.

Sorry för långt inlägg nu, ska försöka bli bättre på uppdatering!
Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback