Dålig uppdatering

Hej! Vet att det varit extremt dålig uppdatering nu de senaste dagarna men vi har faktiskt haft fullt upp.
Harry, jag och Krister har blivit sjuka! Oj vilken surprise, ellr hur?
Harry har en infektion i luftvägarna så han har fått antibiotika, hans ögon och näsa rinner som bara DEN! Och så har han feber då och då.. stackarn! Ingen sömn för vi, vi arbetar i skift jah och Krister. Tur att jag har min Krister, vad hade jag gjort utan honom?<3
Jag själv har halsont (som FAAAAN) och ont i kroppen samt nyser och näsan rinner konstant. Sjukt jobbigt..
Så otroligt less på att vara sjuk nu!!

-

Imorgon ska Krister jobba sista veckan innan han har semester! Yeeeey <3.
Längtar som tusan, då ska vi bara mysa hela dagarna och ligga på stranden, om nu vi bara blir frisk dvs.
Ikväll orkar vi inte laga middag så det blir nog bara macka och flingor eller nå, vi har ju varit ute en stor del av dagen och lägg till ingen sömn på det= trött som tusan.
Blir tidig kväll ikv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback