Flytta

Det är ju ett rent helvete jag lever i just nu.. känns det som iaf.
Har avbokat mötet från idag och jag bara väntar på att Tobias ska höra av sig eller att jag får hem ett papper på att han tänker börja bråka om vårdnaden eller få umgängesrätt..
har dock börjat fundera på att flytta nu redan, till hösten då. Vill inte riskera att Tobias får delad vårdnad och kan hindra mig från att flytta i framtiden. skulle dessutom kännas så sjukt nedvärderande att behöva fråga Tobias om jag får lov att göra saker för/med Harry.. usch.

Nej, det är verkligen inge roligt nu och jag fattar inte att jag ska behöva gå igenom detta redan nu,i mitt unga liv. Men nu har jag satt mig här, i denna sits och då får jag göra allt som krävs att Tobias inte ska få sin vilja igenom.
Han behöver ordna upp sitt liv INNAN han får ha Harry. Han ska kunna ta hand om sig själv.
Litar inte på honom ett dugg..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback