Fredag

Idag har vi inte gjort så mycket, träffat min mormor och sen varit och bowlat med min familj! Skriver inte så mycket om "våran vardag"just nu men det är eftersom jag har mycket tankar kring Tobias och allt som ska hända angående det.

Vi var på bvc igår för 10-månaderskontroll och han har inte gått upp någonting nästan! Men lång,det är han! Så det jämnar ut sig på det viset, men jag ska iaf INTE ge honom välling under dagarna/natten eftersom det gör att han blir lat osv. Så även fast han skriker och har sig så får jag inte.. känns ju JÄTTE hemskt då jag fortfarande betraktar honom som min lilla bebis, men Krister är ju här och kan hjälpa mig då jag känner mig som världens sämsta mamma <3.
Han har fått ögoninflammation också (Harry alltså) och är snorig som bara den! Stackarn, men det går nog över snart hoppas vi.

Imorgon hade vi tänkt ta lillebror Andreas och Harry till aronsbadet, om vädret tillåter dvs.
Ta med lite "matsäck" och sånt,blir mysigt. Hoppas det går :)

Nu ska jag snart lägga lillen,kanske skriver senare! Har fått lite ny information angående rättegången osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback