Inget möte

Idag är det EGENTLIGEN möte med Tobias angående umgängesgrej för Harry osv, men jag tänker avboka det mötet.
Är inte alls redo att träffa Tobias och är ärligt jätte jätte rädd nu då jag tagit upp anmälan igen och allt det blir aktuellt.. Jag menar, Tobias har/är agressiv bara nu då jag gjort slut, och han fick mig att "lova" att inte ta upp anmälan igen osv, och nu har jag ju gjort det. Är rädd för hur han ska reagera och är rädd för att han ska börja bråka om vårdnaden.
Nej,jag mår verkligen skit dåligt just nu och det blir så skönt att åka iväg till krister och försöka glömma allt men det är inte lätt. Klart det gör ont.
Jag trodde ju ärligt att det skulle ordna sig för mig och Tobias, att vi verkligen skulle ha ett liv tsm..

Nåja det är bara massa massa tankar som snurrar runt i huvudet och det är jobbigt- otroligt jobbigt.
Men jag gör detta för mitt eget avslut och för Harrys skull<3.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback