Lördag

Idag är det lördag och vi har hunnit vara på stan och "städa" undan lite här hemma! Måste bara damsuga toan,hallen och köket.
Sovrummet får bli imorgon ;). Fick en skit snygg klänning av mamma från h&m och ska köpa en ny bikini på måndag, en leopardmönstrad från gina! Skiiiit snygg, tyvärr har jag ju inga bröst att fylla ut den med men de skiter jag i- jag vill haaaa.

På fredag åker jag och Harry till sthlm igen- på obestämd tid. Men blir förmodligen hela juli och så kommer vi hem igen i början av augusti. Behöver de.. få komma bort från all skit och glömma Tobias,rättegång och vad allt sånt heter för ett tag.
Mår verkligen inte bra nu och är rädd för att hamna i en smått depression eftersom alla sår dras upp igen..
Tur att jag har min familj och Krister <3.

Nu ska jag nog städa färdigt och sen blir de tacos till middag! Mums..
Ha en bra helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback