Minnen

Förut kunde jag längta jag tillbaka till tiden då vi bara låg i sängen, lyssnade på basic element med touch you right now, och bara kunde vara.
Då vi tog bilen och stack till donken med basen i full gång och lyssnade på kobojsarna-jag vet du vill ha mig, mitt i natten.
Eller då vi låg på bryggan 4 på morgonen och rökte, höll varandras händer...
Då var allting bra, eller hur?
Sen förändrades allt

Vi var kåta och dumma,allt för en halvtimmes hett sex.
Hur naiv var man inte då?
Men jag ångrar ändå ingenting, för du är den du är i grund och botten. Och det är ingen bra person. Men hur ska du veta när du själv inte haft de bra eller mår bra?
Synd bara att det gick så långt, för du gjorde mig illa.
Väldigt illa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback