Rättegång?

Tror jag bestämt mig för att ta upp anmälan igen gentemot Tobias och få rättegång.
Få ett avslut på hela skiten.. Tobias fattar inte heller vad det är han gjort! Han skyller på mig att det var mitt fel.. men vilken normal människa tar stryptag,skallar någon och sparkar på någon med sitt eget barn i famnen!?
Nej, det låter bara så himla sjukt och jag kan själv inte fatta att det hänt.. det är jätte jobbigt och jag börjar skaka då jag bara tänker på det men jag måste..
För min egen skull och så att Tobias inte gör det mot någon annan.

Usch.. så jävla jobbigt.




Kommentarer
Postat av: angelicaeriksson.

Vill du göra en anmälan så gör du det! Lika bra att visa vart skåpet ska stå.. Tack för att jag får läsa din blogg :) söt son har du också ;)

2011-06-20 @ 00:57:19
URL: http://eerikssonangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback