Segt

Idag har jag och Harry inte gjort mycket,vi var till familjerätten och sen for vi hem. Har diskat lite och försöker städa för imorgon kommer min älskling Krister hit! Längtar som tusen, kom ju hem i måndags från sthlm då jag och harry var hos Krister i en vecka- bästa veckan i mitt liv! :)
Så underbart, längtar tills vi flyttar.
När  vi kom hem så satt Harry vid ytterdörren och sa: "pappa"? Och så titta han på mig, då var jag nära gråten, Krister är verkligen en underbar pappa och han och Harry har verkligen kommit varandra nära!
Jobbigt då att börja förvirra Harry med Tobias.. nåja.

Imorgon är det dessutom massa saker vi måste göra.
Krister åker tåg hit så han ska hoppa av vid sunderbysjukhus och så träffas vi där på morgonen för Harry har tid hos sjukgymnasten för sin höger arm! Det blir intressant att se vad de säger.. sen senare på dagen ska vi på bvc för 10 månaders kontroll! Gud vad spännande, undra hur lång och hur mycket min stora kille väger nu :D. Han växer ju så fort :(.

Nu ska jag fortsätta städa lite innan plutten ska vakna igen <3.
Kanske inte blir SÅ mycket uppdatering eftersom krister kommer vara här men bjuder på några bilder från sthlm,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback