Tisdag

Det är jätte mysigt väder ute,regn! Har regnat både hela dagen igår och idag.
Önska bara Krister vore här <3.

Måste dock gå till affären och handla lite så jag kan äta något ikv! Nog för att man kan tro att Harry är gjord av socke så är han ju inte de :).
Har börjat försöka med att han ska somna i sin egen säng också,svårt! Han är ju fortfarande min lilla bebis.
Han har ju alltid sovit med mig i samma säng och somnat i min famn.. men nu är det dags!
Vill inte att han ska sova med mig och Krister tills han är fem typ, som min lillebror Andreas.
Vill ha en större lägenhet också så att Harry får eget rum, men om vi flyttar till Krister i höst så får vi stå ut tills han får ett syskon iaf ;). Vi sover ju ändå bara där inne, så man kan göra iordning det rummet så det blir harrys ändå.

Imorgon fyller min lillebror Andreas 6 år! Kan ni förstå.. han börjar skolan till höst och allt. Så stolt över honom <3. Han är ju som mitt andra barn och det gör SÅ ont att behöva tänka på att lämna honom här..
Men det ordnar sig,han får komma och bo hos mig och krister nån vecka under sommaren :).

Nu ska jag försöka städa de sista innan jag far till mina föräldrar imorgon, för på fredag åker jag ju!
Yey, längtar super mycket :D <3.







Kommentarer
Postat av: Krister da Pojkvän :-)

Även om Harry skulle vara gjord av socker så skulle du inte få äta upp honom, skärpning! ;-) Och det är jättebra om han lär sig somna i egen säng, det är ju ett av stegen i utvecklingen ju :-) Och om du flyttar ihop med mig så ska vi skaffa större lägenhet när jag har pluggat klart! <3 Det dröjer ju bara 1,5 år till, sen får Harry ett eget rum :-) Och självklart ska Andreas komma och bo på sommaren :-D

2011-06-21 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback