Blåsigt

Tror vi väntar med att gå ut en eller två dagar till, så Harry blir frisk ordentligt. Han ser redan mycket piggare ut och är på bättringsväg- kanske för att vi hållt oss inne?
Dessutom så hostar han så jäkla mycket när han anstränger sig. Lät honom springa runt på en stor gräsplätt igår med MASSA löv, men han hostade som en galning och var nära att kräkas.. så nej. Vi håller oss inne lite till!

Harry bullen sover just nu och jag måste/ska duscha.. hatar att man känner sig så ofräsch när man mår illa/är sjuk. Jag gör de iaf!
Sen ska jag städa badrummet och sovrummet.
krister tog hand om köket igår och jag städade vardagsrummet. De går lite långsammare för mig bara eftersom jag mår illa och kräks ibland (blää). Men som tur är är det ju inte lika illa som med Harry. Då kräktes jag dag och natt.

Nej, ska plocka undan allt Harry stökat fram nu och sen duscha!
Ha en bra dag


Älskar hösten, den är så underbart vacker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback