Hem ljuva hem

Halv elva igår landade vi på Luleå airport och de kändes så.. konstigt?
Väldigt underligt då jag vant mig vid "storstaden" och dess tempo... här verkar allt vara i en "dvala". Deprimerande. Nej, hit flyttar jag nog aldrig mer- fast min älskade familj bor här.

Allting gick hur som helst väldigt bra. Jag sov och Harry.. ja han satt väl bara still och var trött han med, skönt var det iaf då jag mådde väldigt illa. Vi fick en hel rad för oss själva också!
Skönt att vara hemma och umgås med syrran o familjen, men saknar ju min andra hälft- Krister <3.
Han är ju min andra familj!

-

Idag vaknade vi tidigt för Harry hörde mormor och morfars röst, så de var bara att stiga upp fast vi inte somnade fören halv tolv säkert.
Men sen vid 10 sov vi i två timmar igen, otroligt skönt!

Här regnar de bara och är allmänt "piss" väder.. men de kanske blir en tur till storheden iaf!
Var ju så längesen jag var här så måste ju cheka in allt ;).

Nu ska jag gå och fika!
Ha en bra torsdag




Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Okej låter ju kanon! :)..Ja man får fixa en del saker innan förskolestart faktiskt..Har ni bestämt när er kille ska börja? :)

2011-10-06 @ 19:04:10
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Aha okej, inte lätt att veta, ni hittar nog något nytt! Hur gammal är han förresten?



Åh vad kul, stort grattis!. Nej det förstår jag, ska du ändå vara hemma kan du lika gärna ha bägge två hemma :D

2011-10-07 @ 19:24:22
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback