Hem

Ikv åker jag och Harry hem!
Hem till mina föräldrar dvs.. känns som att behövs nu. Saknar syrran! <3.
Blir ju dyra biljeter men har ju världens bästa pojkvän, tack Krister. Älskar dig mest.

-

Idag har jag o Harry lekt lite, sovit i två timmar och nu tvättar vi o städar lite. Vill inte lämna massa stök till Krister.
Ska börja packa också! Mycket som händer nu men allting går bra.
Krister trivs på sitt nya jobb också, duktiga älsklingen! Fatta bäst min man är :) Är jätte stolt över honom.

-
nej, ska börja sätta igång nu! :)
Ha en bra dag, blir kanske inte så mycket uppdatering nu de senaste dagarna men de är ju för att jag är borta!
Kram


Haha, misslyckat kort men den bjuder jag på ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Benjamin

Benjamin vaknar oftast vid 2 eller 3 och sedan vid 5 haha, helt hopplös! får testa att bara låta honom vara :)

2011-10-05 @ 16:28:49
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack så mycket :) Håll alla fingrar o tår nu :)

2011-10-05 @ 22:19:04
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback