Hemsk mamma

Har en dålig dag idag och känner mig som en urusel mamma!
Skulle hoppa på bussen och Harry bara grät o var tjurig och bussen, blev stressad och glömmer att spänna fast honom- han ramlar ut vagnen (de där JÄVLA bussarna sänker ju för fan inte ner sig!!!!) och slår upp ett skrapmärke i kinden så de börja blöda. Han gråter hysteriskt och bussen börjar köra fast jag står mitt i allt med vagnen o"spänd" och en unge som är jätte ledsen. Fan vad förbannad jag blev, skrek åt idiot att han fan kan vänta tills vi satt oss ner och hunnit ställa iordning allt.
Tror ni jag hade mobil då så jag kunde ringa vårdcentralen , ehm NEJ. För den ramlade ner i hinken jag har ståendes vid sängen inatt (Harry har haft en skrik natt så märkte inget) så mobilen har alltså legat i vatten i FLERA timmar och helt fucking paj.. sen dessutom tog jag fel buss eftersom jag var stressad, så de blev  ju en jävligt onödig busstur fram o tillbaka.
Men fick iaf 25 % på Harrys vinteroverall , yey. Lite ljus i mörkret... Morr.

Tror jag går o städar nu, är på GANSKA dåligt humör.



Harrys nya overall



Kommentarer
Postat av: 20 år och mamma

Svar: Skönt att du känner samma. =) Ja jäkligt dumt kommentar japp, fattar inte vad hon/han vill säga med den? Man skaffar la för fasen inte barn bara för alla ens kompisar gör det, inte så att man väntar på alla tills ALLA e redo. Dumt....

2011-10-20 @ 21:54:06
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback