Lycklig

Åh är så dålig på att uppdatera, men fan. Jag ska försöka skärpa mig (säger jag alltid).
I helgen har mina föräldrar varit här, så skyller på de ;).

Har iaf varit helt underbart mysigt då mina föräldrar + lillebror varit här!
Jag och Krister fick lite ensamtid också, de var sååå mysigt! :D.
Allting går så bra nu och vi är bara så lyckliga. Vill bara skrika ut allt men de går ju inte!
Men de kommer de också :).

-

Igår var de ju inskolning för Harry också men FY säger jag bara! Vilket jäkla dagis.. aldrig i LIVET att jag sätter Harry där.
För de första så har de blandat stora och små barn- vilket resulterar i att de stora barnen blir less på de små och slåss.
De stänger in ungarna i ett litet rum 20 min före maten och kallar de "samling", och förväntar sig att de små barnen (1-2) ska kunna sitta still i 20 min!?
Sen så ska de bära tallriken själv och äta själv. Öhm Hallåå? Harry har nyss lärt sig gå och kan inte äta själv. Han leker bara med maten och får inte i sig något, plus att han glömmer att dricka. Man måste sitta vid sidan om och hjälpa.
Sen så sitter de på helt vanliga stolar, vilket gör att harry bara ålar sig därifrån.
Sen var de stora damråttor i deras sovrum, usch!? Barnen var smutsiga och satt med snor rinnandes nedför näsorna- inte undra på att bakterier sprids? Hur svårt är de att torka ungarna om näsan?
och de har inge barnlås på skåpen så istälelt jagar de bort ungarna därifrån eller "skriker" på dom.

Nej, allvarligt. Hade NI velat sätta erat barn där?

-

Så idag är jag och plutten hemma! Vi ska ut snart så han får leka av sig, men först ska han nog sova.. och jag med! Är så extremt trött nuför tiden.
Nu ska vi snart äta lunch och sova, ha en bra dag!
Komemr bildbomb nu också

Min pappa och lillebror


Mormor och Harry <3


Min otroligt snygga man!


Morfar ger plutten godis!


Snygga plutte i ny fin tröja han fått av mormor!


Jag o Krister!


Mina två speciella killar! <3




Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Den sängen är köpt på Ikea;)

2011-10-04 @ 13:36:40
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback