Natten från helvetet

Vilken jävla natt/morgon.. jajamensan. Man ska inte tro att de räcker med att vakna och kräkas hela natten, nej de ska fortsätta hela morgonen också.
FYYY säger jag bara för att vara gravid, FY.
Tur att Harry sov gott..

Idag ska vi inte göra någonting, de blåser ute och regnar så blir innesittar dag igen.
Tänker gå och sova med Harry sen igen, de behövs!

Fy att jag ska må så dåligt.. trodde jag skulle slippa. Men icke ska nicke.. är ganska orolig över flygresan hem i början av nov, kräktes ju sist på flygplanet och då måste jag inte ens illa så som jag gör nu. Åh vad jobbigt allt känns, men jag gör mitt bästa för Harry iaf <3 :).

Haha, om ni bara ANADE hur länge de tog för mig att skriva detta lilla pga mitt illamående.
Tror inte de blir uppdatering ikv. Ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: angelicaeriksson.

Hoppas det blir bättre med tiden! :)

2011-10-19 @ 08:38:16
URL: http://eerikssonangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback