Öf

Nyss hemkommen från öppna förskolan.. de var väl sådär.
Alla är ju mycket "äldre" än mig och typ ser ner på mig?
Var en man där som frågade vad som hänt, ang hans blåtira, och jag berättade de att jag glömde spänna fast honom i vagnen så han trilla ut- och tror ni inte då att någon jävla f*tta säger: Åh men gud vad hemskt! Jag hade ALDRIG glömt det..!
Nehe, men fan vad bra för dig då att du är en super morsa som aldrig blir stressad och att dina barn aldrig slår sig! Good for you!

Blir så less, så seriöst bara för att jag är yngre så är jag sämre än er? Jag är inte ens värd att hälsa på? Trodde vuxna människor skulle vara MOGNA? Inte alla tydligen.
Men jag gör de för Harrys skull, han hade jätte kul! Han lekte och for runt :)
Men tror ni inte att han snubblar och slår i hakan då? Jo, så nu har han ett litet sår där också! Och sen slog han i pannan IGEN.. usch. Ungen bara ramlar ju, och det är faktiskt inget jag kan göra någonting åt! Kan inte hålla i honom och kolla honom vareviga sek.

Jag gör ju fan allt för Harry.

_

Nog om de!
Har varit dålig uppdatering för min fina fyllde ju 20 år i lördags! Grattis i efterskott älskling ;).
Så de har varit fullt upp hela helgen! :)

Nu ska jag duscha och sen vila, mår så illa idag!
Ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: Anonym

Föräldrar idag beter sig som att barn är gjorda av glas. Det resulterar i att barnen blir rädda för allt möjligt, och ofta så får de inte chansen att prova på saker o ting. Var inte rädd för att han snubblar o så, visst ska man hålla koll så att inget farligt händer, men alla barn ramlar och det är bättre att de ramlar då o då och på så sätt blir lite "härdade" än att mamma går och håller i dom hela tiden. Du gör rätt! Jobbar på förskola ibland o blir verkligen så sjukt less på alla föräldrar som är så sjukt överbeskyddande mot sina barn, visst, man förstår det, men det måste finnas en gräns. Barn kan mer än man tror.

2011-10-24 @ 17:18:58
Postat av: Sandra - Mamma till Benjamin

Du skulle komma till vårat öf det är vi bara unga :) ALLA kan göra misstag .. Usch :/

2011-10-31 @ 22:53:51
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Hej hur mår du och hur går allt för er?. länge sen du skrev något ju :)

2011-11-08 @ 21:28:27
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Usch då det lät verkligen inge vidare..Får du inga mediciner mot illamåendet? har hört att såna där armband man kan köpa på apoteket ska vara bra!. mot åksjuka egeentligen..Vilken vecka är du i nu?..Usch då vet precis hur det är, Bellan har också astma-hosta men var hos läkaren idag faktiskt och den hade blivit mycket bättre för vi har användt ventoline hostmedcin. Har ni någon medcin ni använder? :)..(oj tusen frågor här, sorry). Ja det är väl det ända man kan göra..



Ja vi är med sjuka (i alla fall jag och sambon) och har varit i en vecka nu, verkar aldrig vilja ge mig sig..Har öroninflamtion så fick antibiotika och av antibiotikan blev jag yrslig och illamående. Ja livet är kul här med, vi försöker med härda ut bara..Vara glada för att åtminstonde lilltjejen mår bra! :)..



Kram



2011-11-09 @ 12:17:17
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Okej skönt att du fått det i alla fall!. Usch då låter ju fruktansvärt. Nej jag förstår att du tänker så skulle med känna så men samtidit kan man inte styra över hur man mår, man vet ju aldrig sånt i förväg!



Usch då, får hålla tummarna!..Jag spydde till v.18 så nästan samma..Men led aldrig av det, ingick i morgonrutinen ;)..



Okej vad skönt att det har blviit bättre :).Haha äh gör inget jag ställde ju tusen frågor då blir svaren låna ;)

2011-11-12 @ 11:55:54
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack för tipset du :) Och grattis till graviditeten :D Måste bara säga att du är inte ensam om att ha stor mage! Min har varit "svullen" sen vecka 6 typ :/ Och då kom jag ju bara till v.26 första graviditeten.. Oron för tvillingar har jag och sambon, då jag har tvillingar på mamma sida och sambons pappa är tvilling. Har ni inga tvillingar i släkten behöver du nog inte oroa dig :)

2011-11-14 @ 10:43:06
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback