Tack för mamma också

Tack för båda mina föräldrar som alltid finns där!
Ni kanske oroar er lite för mycket ibland, men jag hade gjort samma sak med Harry!
Jag älskar er båda, tack för att ni finns!
-
Idag har vi inte gjort något.. vi är ju sjuka här hemma IGEN! Så vi sitter bara inne.. ritar lite, leker på golvet och sover mycket! Inte SÅ pjåkigt om jag får säga de själv ;).
Men vi var till hjärnhälsan idag också, skulle ju ha möte pga min adhd och få medicinering och någon att prata med, så det gick bra! Sen tog vi bussen hem och nu har vi nyss kommit hem från Kristers mamma. For dit en sväng och hälsade på, hon blev så glad av att se Harry. Han är ju faktiskt ett riktigt charmtroll! <3

Nu är Krister och försöker få Harry att sova och jag sitter här.. funderar på att gå och hämta min underbar Ben & Jerry glass som ligger i frysen o lockar.. hm kanske gör de ;).
Han en bra torsdagskväll!





Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Okej jag förstår det! man vill ju helst ha lite plats.Jag läntar till ett radhus, vill ah en liten gräsplätt, haha..Hoppas ni hittar något större snart då!



Åh låter ju underbart att det gick så lätt :D..Gick det lika lätt med första? :)..Ja åh mys med bebis för er!..Hur gammal är du förresten? :)..



Jo vi har tänkt en del på det!

2011-10-13 @ 21:43:11
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Ja verkligen en dröm! Ja det hoppas jag verligen, är pengafrågan som styr med och vi vet inte riktigt vart vi vill bo än så får väl komma fram till det först :P..



Åh underbart!. Isabella blev till på andra försöket så jag håller tummarna att det går lika lätt nästa gång!



Förstår det men måste vara underbart!. Vi är ju nästan lika gamla då, vad skojjigt!, Ja men precis jobba hinner man ju!. har du hunnit gå klart skolan då? :)..Själv tog jag studenten två månader innan jag födde, de kallar jag bra planering ;)

2011-10-15 @ 12:33:56
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback