Två st!?

Gud vad jag nojjar för att de kanske ligger TVÅ där inne?
Jag menar.. va? Vad gör vi då? Hur ska jag klarar tre små blöjbarn "själv"? Krister måste ju jobba.. AHH. Vill ha ultraljud NU! Vill inte gå i denna ovisshet..
Men säkert bara jag som är chokad över att jag har mage nu, eftersom jag inte fick någon fören i vecka 30 med Harry.

Tack btw till alla grattis,säkert många som tycker man är dum i huvudet men de kan inte jag göra någonting åt. Detta är mitt liv och jag ska leva de :).

-

Harry är på bättringsväg nu iaf! Lilla bubben <3. Näsan har slutat rinna o ögat är bra, bara den där jäkla hostan kvar!
Hoppas han blir bättre snart så vi kan börja med våra nya rutiner :D.
Har börjat känna av illamående rätt mycket nu också.. fan. Jag trodde jag skulle slippa denna gång?
Men jag får ta illamående tabl och kämpa på! Harry ska INTE lida bara för att bebis där inne ställer till de lite med mående ;).

Idag om jag kan/orkar ska jag ta ett städryck! Känns som att de behövs nu. Byta alla lakan,vika tvätt, tvätta, skura osv osv.

Jaja, ska mysa med min bulle nu (Harry alltså). Ha en bra dag :)


Bild från i sommras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback