Ursäkta...

.. men detta är bara vidrigt!


Bild tagen på Barnens hus i Umeå. Det är för jävligt. Barbiedockan har alltid varit smal och kritiserades för sin överdrivna figur redan på min tid. Att hon kunde blir smalare trodde jag var omöjligt. Rimligtvis borde hon bli tjockare med tanke på hur vårt samhälle ser ut. Härmed bojkottar jag barnens hus för alltid. För den här kroppen är anorektisk. Även med 70-tals-mått mätt. Undrar om jag ens kommer kunna sova nu för att jag är så förbannad! Tillhörande: Anna åkesson

Så himla sjukt! Är DETTA de våra barn ska växa upp med!?
Jag är ärligt chokad.. jag VILL inte neka min dotter (om jag får en dotter) att leka med barbiedockor.. men om de är så framtiden ska se ut MÅSTE jag!
Usch.. vad fan är samhället på väg!!?



Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

svar; Men gud va glad jag blev nu!! kul att jag "hjälpte dig":)



jag kan tänka mig att han får en "chock" eller blir rädd när han vaknar och framkallar krampen.. för det är ju de de gör Min dotter får kramp när hon blir arg eller rädd:S



men kolla med bvc om de tror samma (trots att mitt bvc itne hjälpte särskillt) om det nu skulle vara något annat...

2011-10-18 @ 17:38:15
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback