1-års kontrollen och massa bus!

Glömde ju skriva om 1-årskontrollen vi var på i måndags!
Harry är nu 76 cm lång och väger 9530 gram! Stora killen, eftersom han vägde "för lite" sist vi var på bvc och han har gått upp nu till den "normala kurvan" så bara sköt pilen rakt upp på pappret! Lite kul att se :D
Är nog för att han bara äter den mat vi äter.
Han kan ju gå nu ocskå men han vill helt enkelt inte! Han står utan något stöd och leker osv, och kan gå längre sträckor UTAN stöd men han vill inte, vet inte vad de beror på men de kommer väl! 
Lite frustrerande bara då man vet att han kan gå men inte vill :P 

-

Ikväll har jag busat massa med Harry också. Vi låg i sängen och kittlades,skrattade och testade våra röster! han låg med huvudet mot mitt och sa: ahhh, och så sa jag också de- och helt plötsligt blev de till en lek!
haha, det tyckte han verkligen var roligt :D
Jag själv tyckte de var underbart mysigt att han ville ligga så nära mig o busa med mig, inte ofta de händer!




Man måste ju visa sin söta rumpa!

Och vila sig lite efter allt skratt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback