Dålig uppdatering

Dålig uppdatering i know!
Harry går nu iaf :D Han går både ute i skor och här inomhus. Han började gå förra veckan, på måndagen. De var som att han bara- ja nu ska jag gå! Så nu gör han de :D
Han ärsåhimla duktigt! Så stolt man blir <3.

Krister har varit långledig också så i helgen har vi fixat här hemma och varit barnvakt åt wilmer (1 år han också) och Tyra 3 år :) Det var super duper mys! Man kunde riktigt föreställsa sig att ja,så här ser våran framtid ut.
Jag och Krister längtar!

-

På onsdag ska jag till gynekologen och kolla upp min cysta. Har ju haft ont där nu i några månader och blöder även när de gör ont. Så måste ju kolla upp om den växer eller något där inne ;).
Hoppas inte, men de går ju att operar OM det skulle vara nått.
Harry kommer vara med bonus farmor när jag är där, LITE svårt att göra en gynundersökning med Harry som ska typ gå omkring och dra i allt?

-

Harry ligger och sover just nu,fast han börjar vakna så måste gå! haha lite kort blev de men kanske skriver senare. Ska försöka bli bättre på att uppdatera ;)
Ha en bra dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback