Ikea och småfix

Igår blev de inge inlägg för i all hast övertalade jag Krister att åka på IKEA :D
Yeeey, vi handlade MASSA grejer till Harrys rum. Vi bor "bara" i en tvåa och våran säng står i hans rum men de blir hans rum iaf, för vi sover bara där.
Så nu har han en fin matta med bilväg på osv, ni vet den där klassiska. Blåa gardiner, en skit söt spegel med krokodil på sidan om, han är ju lite ego min son så han ÄLSKAR att titta på sig själv ;). Ett matset i plast så han kan äta själv, lite leksaker o annat smått :)
SKa lägga upp bilder senare på "hans" rum.

-

Idag är Krister på jobbet så de är bara jag o lille plutten här hemma! Vi ska packa upp och städa hela lägenheten. Och ta en promenad ska vi! Tror vi ska försöka oss på att gå in till vh när de är dags för sovtime för Harry :).
Fast jag e ju lat så vi får se om de blir så ;P.

Nu måste jag gå för Harry börjar tjura lite ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :) Jag söker bloggar att följa via bloglovin, lämna en kommentar om vi skall följa varandra :) Puss & kram!

2011-09-01 @ 10:05:35
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback