Julen

Åhhhhh vad jag längtar till julen! Sitter här med värsta julkänslan o allt, haha :).
Så jäkla mysigt de kommer bli. Massa snö, julsånger, alla fönster är julpryda och i år kan ju Harry få åka pulka!!
Så spännande o roligt att denna jul kommer han gå omkring, dra i granen, prata o vara med mycket mer!
Han har dessutom fått FYRA nya tänder på samma gång, så nu har han 10 tänder. De är ju helt sjukt hur fort de går :D <3. Inte undra på att han bits o har sig, förklarar även hans väldigt trevliga blöjor.

-

Hm, nu tappa jag tråden lite, började snacka om jul och de slutade med bajsblöjor... skyller på min adhd ;).

Idag spöregnar de ute! Är helt mörkt o dystert, men de passar mig för jag är sjuk :D. Sitter gärna inne o myser. Hade dock behövt gå till banken då jag tappat bort min dosa IGEN!? Tror ärligt de är Harry som fått tag på den och gömt den. Han är en liten gömmare den där ungen. Tar allt o går och lägger de i lådor, plastpåsar osv. Söööötbubben!
Men får gå imorgon eller så, för då skulle de bli uppehåll.

Igår kräktes jag o mådde skiiiiit men idag är de bättre. Bara halsen, feber o näsan som tjorvar.
Så ska försöka städa lite.
Just nu så ska jag och Harry fortsätta lyssna på musik och mysa!



Kommentarer
Postat av: Gabriella Andersson Ryytty

Haha! Då är jag inte ensam om att längta till julen, när jag vaknade i morse så var det frost på marken och då fick jag världens julkänsla ☺

2011-09-19 @ 09:44:51
URL: http://gabriellaanderssonryytty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback