Kväll

Sitter och ser på hemmafruarna i new jersey. Ja jag älskar de programet! Haha, är en riktig tönt då de kommer till såna program men i love it. Jersey shore är de ju ikv också!!! :D Yey. Snart ska vi se idol också. En väldigt gammal vän är ju med i idol!! Chasmin heter hon och de stod om henne i tidningarna för hon fick juryn i "tårar" när hon berättade att hon hade fått en hjärntumör osv. Hon är iaf skit duktig!! Och hennes blogg hittar ni här: http://www.bloglovin.com/m/1793697/294409401/fb
Jag hoppas hon vinner hela skiten.

-

Ikv har vi varit och tittar på hästar också, åhh så söta :D. Harry tyckte de var kul och tittade bara.
Vi gjorde de för att han skulle hålla sig vaken, haha sötnöten.
Han har gett mig massa massa pussar idag också. Gud vad jag smälter när han kommer självmant och ger mig pussar på kinden och munnen. Älskade unge <3.

Nu ska jag äta mackor och se idol snart!
Ha en jätte bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback