Morgonmys och riskakor

Idag vaknde vi vid halv sju men låg och myste jätte länge i sängen <3! Inte ofta Harry kommer krypandes och kurar ihop sig vid en och vill bli smekt över håret/ryggen. Måste jag ens nämna att jag njöt i fulla drag?

Nu har vi stigit upp på riktigt och ätit frukost o ser nu på disney junior, timon och pumba (stavning?)
Rätt så värdelöst enligt mig men Harry tycker de är roligt! :)



Han börjar bli så stor nu också! Jag förundras verkligen över allt min lilla kille kan nu. Och jag förundras också över att jag fortfarande bara kan sitta och titta på honom i flera timmar, bara för att han är så underbar! Tänk att han är min. Min underbara egna lilla människa som bott i mig och som jag hjälpt blivit en liten människa som ska leva i denna värld.
De är ju helt fantastiskt men ingen som inte har barn kommer aldrig förstå den där känslan och ni kommer inte uppskatta era föräldrar ordentligt fören ni själva förstår den kärlek man har till sitt barn!

Men nu börjar vi bli lite djupa här och jag kommer typ gråta snart, de gör jag alltid då jag tänker på hur mycket jag älskar Harry och vad han betyder, så ska avrunda nu!
Ha en bra onsdag, kram


Så underbar bild på min lilla gubbe! Haha :D



Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Benjamin och BF 120528

Tack ! :)

Nämen håller tummarna, jag fick skit svaga i början så vågade inte lita på dom så tog digital :D

2011-09-26 @ 13:20:52
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback