Prarkvarn

Vi har verkligen en liten pratkvarn här hemma! Harry pratar jämt, så fort han vaknat, innan vi ens hunnit slå upp ögonen så är han igång och kryper omkring. Pratar och har sig heeeeela tiden.
Kan ju bara tänka mig hur de blir då han faktiskt säger riktiga ord?
En annan gullig grej han har lärt sig är att prata i telefon. Han tar alltid min eller Kristers mobil ELLER hemtelefonen och håller upp mot örat och pratar (på sitt eget "språk" alltså). Han är så jäkla underbart söt när han gör så!! Fatta stor han är nu <3. Blir så sjukt stolt :)

-

Idag verkar stormen från igår ha lugnat ner sig och de är faktiskt sol ute nu, så vi kanske tar en
promenad senare idag. Funderar på att gå till Harrys blivande dagis för att se hur jag tar mig dit på morgonen. Vet inte om jag nämn de men Harry börjar ju dagis den 3 oktb. Det känns jätte skönt och bra! Han trivdes ju så himla bra då han fick gå hemma i luleå på dagis, så känns bra att han fick plats så fort- han älskar verkligen dagis och andra barn. Ungen är ju över social med allt o alla ;).
Den 3 oktb börjar även Krister Jobba på sitt nya jobb! Så stolt man blir över att ha en pojkvän som är sjukt eftertraktad och har bra utbildningen redan vid 20 års ålder! Han är ju bara så bäst <3.
Så nu är det bara min tur att börja söka jobb också!
Ska söka allt som går och tar vad som helst :)

-

Nu ska jag och Harry äta frukost!
Hoppas ni får en bra och solig torsdag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback