Seg morgon och bajs

En sak som jag tycker är sjukt frustrerande är att Harry ALLTID ska bajsa så fort han  vaknat. Liksom, jag hinner inte ens öppna ögonen ordentligt innan han sätter sin bajsiga rumpa i mitt ansikte.
Harry, jag älskar dig- men snälla. Låt mig stiga upp ur sängen innan du lägger en kladdig blöja-tack!

-

Nog om äcklig information, men jag kände faktiskt att jag var tvungen att skriva av mig min frustration ang hans bajs, just nu ser Harry på disney junior som jag för övrigt tycker har blivit skit sen de bytte namn! (Det hetter förut playhouse disney och riktade då sig till  väldigtt små barn, men nu har de bara blivit skit!! aja) Ja iaf, han ser lite barnprogram och jag sitter o ser cityakuten och bloggar då :P.
Ska börja ta kort igen och bli bättre på de ;)

Idag ska vi nog inte göra något, de är ju bara regn hela tiden och de behövs städas här också.
Så städa blir de och bara ta de lugnt.
Hade velat gå på ett möte ikv som hålls i centrala stan. Det är http://www.jourhavande-medmanniska.com/ som håller i det och min passion är ju faktiskt att hjälpa andra! Så jag skrev till dom för några dagar sen och de sa att även om jag var så ung så ville de gärna interljuva mig osv.
Men Krister jobbar till 4 idag och är inte hemma fören vid 6, då mötet är. Så hinner inte.. fan vad tråkigt tycker jag.
Gå gärna in och läs!

Nu ska jag gå, ha en jätte bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback