Shopping och fredagsmys!

Idag har jag och Harry varit in till Hanninge centrum och handlat de sista till min syrras födelsedagspresent :). Kan ju inte skriva vad de är här för hon tjuvläser säkert då och då, så nu får veta sen när hon fått den!
Vi var också förbi biblioteket en sväng och Harry hade det HUR kul som helst. De var många andra barn där och seriöst, han gick och kramade varenda tjej. Så himla gulligt!! Fatta, han är redan tjejtjusare :D. Sen lekte han med en liten flicka också inne i "sagorummet". De sprang fram o tillbaka och kastade sig på en madrass. Gud vad söta de var.. mitt hjärta smälte :).
Lånade lite max böcker osv, de är Harrys favorit- max böckerna.

-

Krister är och försöker få Harry att sova nu och jag passade på att skriva lite här.
När Harry somnat ska vi ha fredagsmys med godis, tv och tända ljus!
Imorgon blir de nog att städa och sånt.
Ha en bra kväll





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har följt din blogg ganska länge då vi har gemensamma bekanta och jag måste bara säga att gud vad stark du verkar, Amanda!



Att du står upp för din sak, är en toppenmamma till din son och samtidigt har det jobbigt med ditt Ex. Och modigt att flytta till Stockholm, bort från familjen till en kille som jag hoppas att du trivs med! :) Kram och ta hand om er!

2011-09-17 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback