Storm och sjukhus besök.

Just nu ligger Harry och sover och jag håller på att göra lite pommes.. hm pms???
Seriöst, försöker vara nyttig men orkar fan inte. Kan kanske ha lite med min adhd att göra, svårt att slutföra saker you know, men samtidigt så vill jag "leva" livet. Bättre i slutet av månaden då jag skaffat mitt gymkort! Då kan jag äta godis när jag vill (typ) och träna!
Och träna ska jag fan göra, är sjukt taggad och tänker verkligen ta tag i det här nu. Längtar!

-

Var på sjukhuset tidigare idag och de gick väl bra, cystan är borta HELT! Yey och att jag små blöder och har ont beror förmodligen på ägglossningen :) Om de fortstätter dock så skulle jag ringa igen, tänker dock INTE gå till den där gubben igen! Usch han var så himla stressad och "våldsam". Han bara körde in "verktygen (kommer inte på något bättre ord nu)" och sa inte ens till! Sen när han kollade med ultraljud (ultraljud som man stoppar upp i.. hm "snippan (så jävla fult ord men aja)"så bara körde han omkring med den :S
Nej det var en obehaglig upplevelse och vill inte gå dit igen.
Dessutom kostade de 350:- spänn.

-

Nu ska jag gå och kolla till mina pommes, skriver ikv igen!
Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback