Profylax

Ja, här rullar tiden på hos oss!
I lördags så var jag och Krister på profylax kurs och det var jätte roligt faktiskt. Helt otroligt hur mycket det tar bort smärtan genom att bara andas och vara avslappnad. Jag rekomenderar verkligen alla gravida att gå på en sån kurs.
Var bara två andra par där förutom jag o Krister så det var lugnt och skönt, ser fram emot nästa lördag då det är andra och sista gången! Jag och Krister övar iaf här hemma med varandra och de är mysigt och man kommer varandra så mycket närmare.
Var så gulligt också för  kursledaren skulle titta när man gjorde en "provomgång" (Krister nyper mig ganska hårt i låret, och så ska jag träna på att vara avslappnad och andas och sen när "värken" är över ger han mig en belöning, genom att "smeka" mig över hela kroppen osv) och hon sa eteråt till Krister att hon såg att han gjorde det med kärlek och det är precis så det ska vara- AW! Min fina man <3 :), han är jätte duktig faktiskt och tror han kommer klara förlossningen och att få mig att behålla fokus jätte bra.

-

Annars så har vi faktiskt hållt oss friska här hemma, men det kommer väl snart! Bara vi INTE är sjuka tills vi flyttar, är så nära nu ju :).
Harry har växt ur alla sina kläder också så när barnbidraget kommer på fredag blir det SHOPPING!! Så roligt :D Ska handla massa tröjor,strumpor och byxor åt Harry. Något åt William också, behövs lite mössor o sånt till liten <3.
Ja tänk.. när som helst så är vi tvåbarns föräldrar.. helt sjukt och OJ vad jag längtar till förlossningen. Att få göra det tsm med krister, längtar.

-
Nu ska jag ta mig något att äta.
Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback