Snart helg

Det är redan torsdag idag och snaart är det helg! Alltid skönt då pappa Krister är hemma med oss, speciellt då det mesta är tungt för mig nu.
-
Idag ska vi väl försöka ta oss ut lite så Harry får leka och kanske köpa en glass ;).
Lite jobbigt är det dock då Harry har en tendens till att bara springa iväg! Och jag är ju inte precis världens snabbaste och mest rörliga person just nu, så lite skrämmande är de.
Men för de mesta är han jätte duktig och fin <3
-
Harry ligger faktiskt och sover just nu, förstår ingenting. Han bara la sig ned brevid mig och så märkte jag hur han ryckte till och då sover ungen.. lite orolig blir jag allt då han faktiskt ska fylla 2 snart men verkar vara så himla trött de senaste dagarna. Igår tex så sov han två timmar men var ändå super trött igen vid 5 tiden. Och nu vaknade han vid 7 men somnade runt 10 redan.. hm. Om det fortsätter så måste jag nog ta kontakt med bvc.

-

Jag själv ska nog ta mig en dusch nu när han sover och ta fram lite lunch.
Har inte så mycket att skriva men är de något ni undrar över eller vill läsa/se mer av så får ni säga till! Jag försöker göra mitt bästa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback