Barnfritt!

Ikväll blir jag och min älskade barnfria <3. Vi ska ut och äta och bara mysa VI TVÅ! Inte ofta de händer, vi är ALDRIG själva så de behövs nu känns de som.
Hoppas Krister kommer hem i tid nu och inte mega sent som resten av denna vecka! Åh vad jag icke ser fram emot de dagarna då jag är själv med båda ungarna och Krister jobbar sent, men de ska vi nog också ta oss igenom. De gör vi alltid :)

Känns så skönt att vi flyttar också snart! Den 3 maj är nycklarna våra, då är lägenheten VÅRAN! Tjoho, längtar så jäkla mycket. Kommer vara höggravid då men de blir skönt att bara styra o ställa ;) Så får Krister sätta ihop och bära allt.
Lägenheten är ju bara så fräsch och fin också.. åh min dröm :).

Nej, nu ska jag gå och bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll.. vill ju vara fin för K <3.
Inte ofta nu förtiden man känner sig särskilt snygg!
Ha en bra fredag



Kommentarer
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak

Tack så mycket!! <3

2012-02-19 @ 21:57:41
URL: http://snurratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback