Inte roligt

Dålig uppdatering, jag vet!
Men hela förra veckan gick ju åt helskotta..
Lördagen började bra, vi var och badade med Harry som han tyckte var jätte roligt! Sen for vi och åt på donken. Efter de for vi hem till farmor, och de var då allt gick snett haha.
Danne, Kristers bror fyllde år den lördagen och vi pratade om vi skulle åka dit på middag osv, när Kristers mamma började känna sig konstig- någon kvart senare ligger hon och kräks, yey! Jag visste direkt att nu blir vi sjuka!
Vi for iaf till Danne och åt god middag, grattade honom osv. Än så länge mådde alla prima.
På natten/morgonen kräks Harry. Vi sover, vaknar och kräks lite, sover igen osv. Så där fortsätter de ändå tills vi kliver upp ordentligt. Harry verkar då må bra, men blir fram emot 10-11 väldigt gnällig av sig och då kräks han igen. Stackarn, aldrig sett ett litet barn spy så mycket!
Men efter de var de över för Harrys del.
På måndagen, tidig morgon vaknar jag av att Krister gått upp ur sängen. Ligger kvar ett tag och undrar om han kanske mår dåligt, strax efter de så kräks han så in i NORDEN. Stackarn.. och så fortsätter de hela måndagen. Jag mår också konstigt, kräks en gång men inge mer. Trodde jag hade klarat mig, haha- dagens förnekelse?
På tisdagen mår jag konstig, känner att min mage är konstig men jag kan ändå äta osv. Krister mår då bra, fortf lätt illamående men inge mer spyor.
På onsdag morgon vaknar jag av illamående.. jag bara vet att jaha, nu är det min tur. Så Krister får hämta en hink fort som attan och så ligger jag ut slagen då!
Låg HELA onsdagen i sängen och bara kräktes. De var inge stopp, jävligt kul att de ska komma ut andra vägen också SAMTIDIGT.
Tur som fan att Krister inte hade lämnat lägenheten innan dess.

Så Krister tog hand om Harry och mig, hjälpte mig tömma äckel hinken (förlåt älskling <3), gav mig isbitar, vatten, saft, klädde på mig osv. Hade ju såå ont överallt och mådde så dåligt.
På kvällen blev de lite bättre, kunde äntligen krama min lilla gubbe som jag saknade SÅÅ mycket! Och kunde sitta upp för första gången på över 12 timmar.

Nej det var INTE roligt! Fy fan så hemskt.. men vi klarade det och nu i helgen så har vi umgåtts med Danne, Jenny och ungarna igen, och farmor så klart. Vi åt kinamat och umgicks, Harry hade jätte kul som alltid med tjejerna och Wilmer :).

-

Nästa helg är de fullt upp IGEN! Då Tindra fyller år och ska ha "kalas", har köpt riktigt tjejiga saker i present, haha! Gick lite crazy där i affären men de är ju SÅ roligt att handla åt flickor, finns så mycket mer ju.
Och på söndagen ska vi ha visning av våran lgh! Iiih så spännande. Hoppas, hoppas någon vill köpa den! Så vi kan flytta in i våran nya dröm lägenhet <3. Ni ska få se massa kort sen ;)

Så nu till veckan är det typ bara städa, städa, städa som gäller. Få bort all skit osv till visningen.
Och apropå ingenting så har vi köpt jätte fint skötbord nu också! Mitt dröm skötbord typ :)
Är i vecka 25 nu (kan ni fatta att de gått så långt!?) så vi börjar samla på oss små prylar, snart dags ju!


En sån är det! Super fint :D.

Nu ska jag avsluta detta super långa inlägg och börja städa köket!
Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback