Något litet bra

Känns som att de blev mycket negativa inlägg igår.. hur nu då sanningen kan bli något "negativt", men ibland finns de såna dagar också!

Kvällen igår blev lite bättre. Krister hade med sig max mat när han kom hem och Harry var på bra humör. Han blir alltid så glad då pappa kommer hem och leker o busar med honom!
Synd var de bara att de tog typ över en timme innan ongen ville somna ;). Men han var rätt så speedad hela kvällen tycker jag.

Och idag har vi varit på öppna förskolan så Harry fick leka av sig.
Var en kvinna där också som frågade när jag var beräknad och DE om något gjorde mig glad! För då betyder de att jag inte alls ser tjock ut utan nu syns de att jag väntar en till, yes! ;)
Små saker kan göra en glad ibland.
Harry ligger och sover just nu och jag sitter här. Kollar igenom lite bloggar, ser tv och dricker massa vatten. Har sån huvudvärk och magen fungerar självklart inte som den ska, så jag typ häller i mig vatten! Hoppas de fungerar..

Måste hänga upp tvätten också och damsuga.. seriöst jag har blivit så jävla städtokig den senaste tiden! Plockar upp och tvättar, städar och har mig hela tiden typ. Men de är för att jag mår fan dåligt då de är minsta stökigt. Orkar inte leva i det.. Krister tycker säkert jag är skit tjatig och jobbig men då får de vara så ;)

Saknar honom... oh nu vakna Harry! Måste gå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback