Vilken kväll!

Kvällen igår blev verkligen tokig!
En underbar nyhet blev utbytt mot ett race in mot SÖS.
Jag hade haft ont i magen/ryggen hela morgonen och dagen igår, trodde var pga att min mage tjorvar och att jag varit förstoppad. Så när jag gick på toa första gången var de fullt med blod i toaletten, men jag trodde de var för att någon hemorojjd spruckit eller så, lite orolig blev jag men jag trodde jag var nojjig. Men senare på kvällen gick jag på toa och kissade, samma sak. Fullt med blod i toan.
Fick PANIK. Kunde inte andas eller någonting. Jag tänkte seriöst att nu är de fan kört. De är värkar jag gått med hela dagen och nu tänker William komma.
Vi lämnade av Harry hos Kristers bror, for in till SÖS där de kollade ultraljud och allt sånt och som tur är så var de "bara" blod i min urin. Blev så lättad att William mår bra, han tänker stanna där inne och jag har bara en kraftig urinvägsinfektion- varav smärtan jag har hela tiden. Så har fått medicin och nu ska de förhoppningsvis försvinna!
Vi blev jätte lättade och glada men jag har svårt att förstå hur de bara kan komma helt plötsligt över en natt liksom. Har haft urinvägsinfektion MÅÅÅNGA gånger, men de har aldrig gjort så här.

Nåja, vi for hem och Harry mådde jätte bra, de hade gått bra att vi bara for iväg osv. För de om något var jag stressad över, att behöva lämna Harry hos någon han inte riktigt känner så där jätte väl. Vet hur ledsen han brukar bli då jag inte är med osv.. så de mådde jag riktigt dåligt över! Då önskad jag bara varje sek att mina föräldrar vore här, de känner ju Harry och vet hur han "är".
Men Jenny och Danne har ju själv 3 barn så de kändes bra ändå, tänker bara på hur Harry ska reagera. Handlar inte om personen som ska ta hand om honom, utan om honom själv.

Sen när Farmor och Jenny farit hem så myste vi alla i soffan, Harry gick och la sig och jag o Krister satt uppe en bra stund. Hade dock så ont i magen så blev inge firande av den bra nyheten! Men det ska vi ta igen! Vi ska bada i helgen och äta något gott (tycker jag, men tror inte Krister har något emot de ;)).

Nej, nu ska jag försöka äta något och sen måste jag ta mig till apoteket!



Kommentarer
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak

Haha inte? Ja, då kände hon åtminstone på sig det trots allt! Min mamma skulle inte förstå varför jag ens kan tänka tanken om jag inte är över 25 typ.. -.-



Åh, kul att din pappa stöttade på en gång! :)



Ja det förstår jag, ja jisses haha :) Hur gammal var du när du födde Harry? :) kram!

2012-02-02 @ 20:50:15
URL: http://snurratankar.blogg.se/
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak

Aha! :) Åh kul ändå! Spännande! Det förstår jag verkligen, hur ni det med ekonomin då? :) ja tur att de är glada till det trots allt, min mamma skulle som sagt aldrig kunna tänka sig det... Hon vart rosenrasande bara av att jag köpte en till hund och tyckte att jag var ansvarslös.. :/

2012-02-02 @ 22:43:39
URL: http://snurratankar.blogg.se/
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak

Den ser bra ut, inte kris direkt eller att vi absolut inte kommer ha råd osv osv, så det fungerar ganska bra. Vi är ganska ekonomiska av oss dessutom med :)

Jo antagligen blir det väl så..



Skönt att ni har det bra, skönt att inte behöva oroa er för ekonomin! Åh grattis :) ja, det förstår jag :).



Ja det gör jag :) kram!

2012-02-03 @ 10:36:15
URL: http://snurratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback