Äventyr

Idag drar jag och Harry ut på äventyr till barnens rum igen, han är fortf så jäkla hostig men vad fan ska vi göra då?
Vi blir ju ändå aldrig friska och vi kan inte sitta instängda här! Både jag och Harry blir tokiga.
Föresten så är alla andra ungar där MINST lika snoriga och hostiga, så ingen brydde sig sist iaf.
Det enda som är lite jobbigt att åka ut så här med Harry är att han inte har tid att äta! Allting annat är ju SÅ spännande så hur fasiken ska han ha tid att äta?
Så de är alltid en liten kamp i att få honom att sitta fint och äta klart, men de ska nog gå det med. Mamma vinner alltid, det lär han sig snart ;).
Gjorde för övrigt en svin god kyckling gryta igår med broccoli, svartvinbärssaft, dragon och ost! Till och med Harry, grönsaks hataren nr 1, åt med GOD aptit och gillade det.
Det vart verkligen lyckat, kul att testa nya grejer också.
Så plockade vi undan igår också och Harry somnade i tid för en gångs skull! En bra kväll helt enkelt :)
Nu ska jag få i oss frukost och sen börja göra mig iordning för att åka, man måste ju vara MINST en halvtimme innan de öppnar där.
Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback