Barnens rum!

Igår var jag och Harry ute på äventyr, vi for in till storstan och gick på kulturhuset. De har ett helt plan enbart för barn, barnens rum heter det.
Vi var där i god tid eftersom de står på hemsidan att de snabbt blir fullt! Och de blev de verkligen, knappt en timme efter att vi gått in var de fullt och ingen mer fick komma in.
Harry hade iaf the time of his life! Han lekte för fullt med de små och sprang runt och gjorde allt. Jag vet att dagis kommer gå SÅ bra, han är ju fan den mest sociala lilla unge som finns. Min prins <3 :).
Vi var där i två timmar och man vet att han var trött då han inte ens orkade protestera när vi skulle gå.
Sen gick vi till pendeln och tog tåget mot huddinge för att möta pappa, sen åkte vi på en tur till IKEA.
Vi åt middag där och köpte lite små skit, man går ju aldrig tomhänt ifrån IKEA ;)

Har köpte lite plagg till William också och en skit snygg body till Harry med hörlurar på som är färgglada, han var jätte fin i den!
Köper inte babykläder i strl 50 eftersom att de växer så fort och har kvar nästan alla Harrys babykläder som William får ärva :).
Kommer bli så mysigt att få ta fram Harrys små kläder.. sist jag såg dom satt jag o grät! Haha.. saknar ju Harrys bebistid så mycket. Nu ska han bli storebror och allt.. tiden bara flyger iväg.

Idag ska vi bara städa och tvätta, orkar inte fara någonstans då jag blivit ännu mer sjuk! Jävla Krister som smitar oss.. Harry är också väldigt gnällig så tror inte han mår helt 100 heller.
Nu ska vi sätta igång!
Ha en bra dag


Harry när han var putte lutte liten!!




Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Ja fy magsjuka måste vara det värsta som finns! hon mår redan bättre, fått i sig mat och så men fortfarande väldigt medtagen och sover mest. Kram

2012-01-11 @ 17:28:31
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback