Biblioteket

God morgon!
Vaknade vid halv åtta av att Harry tryckte max bok i ansiktet på mig och sa: LÄÄÄÄÄÄS!
Så de var bara att tända lampan och läsa max böcker. Älskar dock när han gör så, gullunge!
Och jag tycker han sover rätt bra nu för tiden. Han somnar (oftast) vid åtta och sover till halv åtta-åtta, men det varierar ju som sagt.
Snart är de väl dags att få honom att somna själv i sin säng också.. lite svårt att veta HUR vi ska göra då vi absolut inte tänker ta till metoden med att låta honom skrika sig trött, sånna är inte vi.
Men tips mottages gärna annars.

-

Idag tänkte vi ta en tur in till biblioteket och kanske låna lite mer böcker! Harry älskar verkligen när man läser för honom. De är de bästa tycker han. Speciellt max böckerna, dom kommer han jämt gåendes med och säger läääs.
Åker inte in till barnens rum idag då jag inte mår så bra.. har fan ont i halsen igen och huvudet! Jävla helvetes bajs skit. Så jag orkar inte med 10000 ungar som alla skriker och har sig. Blir ett litet lugnare ställe idag.

Den 28 feb åker vi hem också, till mamsen och papsen! Yey, vi längtar :D. Lite orolig bara hur Harry ska få plats i min famn dock med magen, men de går det också. Vi brukar oftast få en hel rad för oss själva när vi flyger! Och tur är väl de, så dåligt som jag brukar må.
Så skämmit tycker jag när man sitter och kräks i en liten påse liksom, alla HÖR och SER ju hur/vad man gör.. nej usch. Tur att de bara tar en 1 timme att flyga.

-

Lite "roliga" nyheter är väl att vi verkligen försöker få igång vår flytt nu. En fotograf ska komma fredag morgon och ta bilder på lgh och vi var ju på visning i söndags.. blev kär i lägenheten :(.
Oturligt nog är den ju så jävla fräsch som den är så vi får se om vi ens har en chans att få den.. annars börjar letandet om! Men de måste fan ske något snart alltså.. be till gud att vi snälla hittar något!

Nu ska jag gå och äta frukost!
Ha en bra tisdag



Kommentarer
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak

Tack så mycket! Det vart ett plus! :)

2012-01-31 @ 10:00:39
URL: http://snurratankar.blogg.se/
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak

Får också så ibland! Men tack så mycket! Ska försöka iaf, har så många frågetecken kring allt haha :). Jag ska blogga mera, lovar haha :D kram!

2012-01-31 @ 11:54:00
URL: http://snurratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback