Fortf sjukstuga

Här hemma har vi fortf sjukstuga! Vi blir då fan aldrig friska. Är så otroligt frustrerande..
Får se om de blir ÖF idag men tror inte de då Harrys snor ör grönt igen (trevlig info, i know men så är de att läsa min blogg- ingenting göms undan, Hah) och han är varm så vi får se.
Ska fixa de sista av tvätten idag också, inte så jätte intressant!

Det jag kan säga som är roligt är att på fredag så kommer min nya design upp! Den är så jäkla snygg, förstår inte HUR man kan vara så duktig på att fixa sånt där??
De är http://endenise.se/ som fixat den, en tvåbarnsmamma som tar fantastiska kort och ofc, gör fantastiska designer. Så kika in hos henne :).

Lilla William sparkar på som vanligt och lever livet där inne! Är såå ovan då jag inte kände riktiga/ordentliga sparkar från Harry fören i vecka 25-28 ungefär, fram tills dess var de bara små bubblor. Men de är för att med Harry låg moderkakan i framvägg och nu ligger den bak! Både Krister och Harry har fått känna ordentliga sparkar också, Krister njuter och Harry fattar ingenting- sötungen! Är så roligt då man säger att de ligger bebis/lillebror i magen, då vrider han huvudet på sne och tittar konstigt på magen, petar lite och tittar på mig. Älskade unge!

Nej, nu ska jag äta lite och se reprisen av ungamödrar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback