Fy fan vad vi mår bra..

..Eller så inte! Huvudvärk, ont i halsen och kroppen, feber och täppt i näsan, ja de är ju så underbart.
Harry har hosta och snorar som en tok, Krister är täppt i näsan och låter som nån jävla rökare med sitt harkel o hostningar hela tiden.
Fattar dock inte hur jag kan bli så här sjuk NU!? Är de något nytt jag dragit på mig eller..?
Jag och Harry som tänkt dra in till barnens rum idag- kommer not INTE hända. Fy .. vi är bara sjuka hela tiden.

-

Just nu ser Harry på disney chanel och jag halvsitter under ett täcke o filt och skriver här.
Som att de inte är nog med att vara sjuk så skulle Harry upp halv sju också.. yey. Mitt huvud mår så bra.

Insåg just att de är den 12 idag också så vi måste ge oss ut idag iaf, för jag ska till läkaren hos bm -.-
Åhh!!! Morr..'

Hejdå.. innan de blir för bittert här.



Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Tack så jättemycket, vad glad jag blir, hihi :D. Ja det är planen om det fortsätter gå bra för Bellan på dagis (gillar inte hennes något vidare) och blir det sämre tänker jag ta bort henne annars vore det bra att kunna höjja mammapengen..Jag är i v.14 (13+2) :)

2012-01-12 @ 14:48:17
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback